Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27651 • Коментари 1385  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Проверка на уникален текст

   от 29-05-2023 12:53 Проверка на уникален текст : Jabse.InK (5.5/10) 95
С напредъка и бързото разширяване на иновациите на Web 2.0 все повече хора използват блогове, форуми, онлайн потребителски прегледи (OCR) и онлайн табла за обяви, за да коментират личния си опит. Платформите за онлайн потребителски преглед (OCR) предоставят чудесни възможности за споделяне на клиентски гледни точки Проверка на уникален текст, предпочитания и опит относно широк избор от услуги и продукти. Следователно получената агломерация от онлайн потребителски прегледи (OCR) представлява жизненоважен източник на информация, до който потребителите имат достъп, когато избират продукт или услуга. Изследване на Gartner ( www.gartner.com) съобщава в статията „Бъдещето на социалния клиент“, 2012 г., че 40% от потребителите използват социалните медии като инструмент за търсене, 77% проверяват онлайн рецензии и 75% от потребителите смятат, че онлайн рецензиите са по-надеждни от личните препоръки. Освен това 81% от онлайн потребителите са посочили, че са получили полезна информация и съвети от тези прегледи. Следователно онлайн ревютата не само се четат, но и се ползват с доверие; това се подкрепя и от друго онлайн потребителско проучване, направено от Nielsen Global ( www.nielsen.com ), 2012 г. , в който 70% от респондентите се довериха на публикуваните онлайн отзиви от непознати. В допълнение към потребителската употреба, OCR могат да се използват и от търговски предприятия като открито достъпен източник на ценна информация за по-добро разбиране на предпочитанията и възприятията на потребителите. Всъщност предприятията могат да анализират обратната връзка с потребителите, за да създадат ефективни нови стратегии за дизайн на продукта. Някои компании, като Sysomos ( www.sysomos.com ), Radian6 ( www.radian6.com ) или Bazaarvoice ( www.bazaarvoice.com ), поддържат инструменти за слушане и наблюдение в мрежата, които предлагат информация в реално време за репутациите на продуктите или услугите на своите клиенти.

Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : arty • 0 коментара • 194 прочитания • 176 уникални

таг : проверка уникален текст




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : триcтa ceдeмдeceт и дeвeт      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •